Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Rina Boonstra - WaarBenJij.nu Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Rina Boonstra - WaarBenJij.nu

Malawi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Juni 2008 | Malawi, Lilongwe

Hallo allemaal, hier dan eindelijk een berichtje van mij op mijn eigen weblog.
Ik ben veilig aangekomen in Malawi en de eerste indrukken zijn super. We zijn ondergebracht in een missiepost en maandag vanaf 8.30 begon de inburgeringscursus die t/m donderdag duurt. We krijgen veel informatie te verwerken en mijn engels gaat met sprongen vooruit. Dat kan ik niet zeggen van het Chitumbuka maar de taallessen blijf ik fanatiek volgen.
Zoals het nu staat vertrek ik vrijdag naar Rumphi en dan heb ik een week vrij om me te installeren. Dit is wel een lekker idee want er komt heel wat op me af en ik realiseer mij nog niet helemaal dat ik hier 2 jaar zal blijven. Ik heb dus ook nog tijd genoeg om jullie op de hoogte te houden. Voor nu tot mails en veel groetjes,
Liefs Rina

  • 03 Juni 2008 - 17:55

    Anneke:

    Hallo Rina,
    das toch heel wat anders dan een dag op poli waar ik vandaag met Wia zat. Blijf je op de voet volgen. Vindt het mieters spannend allemaal.
    Hoop dat je ff tot rust kan komen in die vrije week.

    Succes en groetjes Anneke

  • 03 Juni 2008 - 18:52

    Mem En Heit:

    Lieve Rina
    Fijn om iets van jou te horen. We hebben de afgelopen dagen veel aan je gedacht, maar aan je mailtje te lezen gaat het goed met je. Wat mooi dat we op deze manier contact met elkaar kunnen hebben.
    Liefs Men en Heit en tot horens.

  • 04 Juni 2008 - 16:29

    Tytsje Schievink:

    He Rina

    fijn dat je goed aangekomen bent! een hele reis of viel het mee?? heel veel succes met de inburgering! ik wacht weer met smart op al je verdere verhalen!!

    liefs tytsje

  • 05 Juni 2008 - 07:48

    Gerry:

    Hey Rina.

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Wel een raar idee hoor dat je niet meer bij ons op het lab rondloopt..

    Het lijkt me allemaal erg spannend, heb je een leuke groep mensen bij elkaar daar?

    Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, blijf je blog volgen!!

    Veel succes,

    liefs gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Terugreis

15 Juni 2011

Vakantie

13 Mei 2011

Afscheid

21 April 2011

De laatste loodjes...

28 Maart 2011

Verhuisd
Rina

Actief sinds 04 Mei 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 72922

Voorgaande reizen:

01 Juni 2008 - 19 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: