Vwaza National Park - Reisverslag uit Rumphi, Malawi van Rina Boonstra - WaarBenJij.nu Vwaza National Park - Reisverslag uit Rumphi, Malawi van Rina Boonstra - WaarBenJij.nu

Vwaza National Park

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

28 Augustus 2008 | Malawi, Rumphi

Monile,

Afgelopen weekend zijn we naar Vwaza National Park geweest. Het was het eerste uitstapje zonder VSO-verplichtingen en het heeft me erg goed gedaan.
Het park ligt ongeveer 30 km westelijk van Rumphi en staat bekend om de grote olifanten populatie maar er is ook veel ander wild te zien. Zowel tijdens de game-drive als de wandeling hebben we heel veel gezien. Dit soort ervaringen zijn moeilijk in woorden uit te drukken en daarom laat ik het deze keer bij foto’s.

Liefs Rina

• 28 Augustus 2008 - 16:53

Marian:

Lieve Rina, de foto's zijn mooi, maar het was vast fantastisch om het in het echt te zien.

Dikke hug

• 28 Augustus 2008 - 20:35

Johan:

Maar 1 woord voor :
    WOW!!!!
    Die safari die al op mijn to-do-lijstje stond is iets naar boven geschoven. Fijn voor je dat je de tijd krijgt voor dit soort uistapjes, die zijn echt de moeite waard. Wij zien hier alleen zo nu en dan een ree in de voortuin lopen, dan zijn we heel verbaasd, maar dat is niets bij wat jij laat zien.

groeten uit Aadorp

• 30 Augustus 2008 - 07:11

Nel & Gerrit:

Helemaal geweldig, liefs en een dikke zoen.

Nel en Gerrit

• 02 September 2008 - 08:34

Wia:

Dit is echt heeeel mooi. Denk je dat die indrukwekkende dieren er volgend jaar nog zijn?
    Dan wil ik ze wel met eigen ogen bekijken.

Liefs,
    wia.

• 04 September 2008 - 14:04

Feikje:

Zo, dit begint erop te lijken! Is weer wat anders dan de Vercors. Ook erg mooi hoor, zijn er afgelopen week even tussenuit geweest met het tentje. Geen olifant gezien trouwens.

• 06 September 2008 - 17:49

Lysbeth:

Nu eindelijk eens een berichtje van mij. Heb ondertussen al je verhalen gelezen. Ben blij dat je het zo naar de zin hebt daar. Erg indrukwekkend al die foto's, zowel de natuur als je huisje en het lab.
    Groetjes Lysbeth

• 08 September 2008 - 10:27

G.juckers:

Machtig, stuur jev binnenkort een brief

• 09 September 2008 - 20:58

Nelleke:

Hoi Rina, leuke verhalen allemaal! Heb je daar ook nachtdiensten? Wij hier nog wel nu. Groetjes van Nelleke